破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 4684|回復: 3
打印 上一主題 下一主題

借黑財後果3

 關閉 [複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
發表於 10-12-2017 19:08:27 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
以下內容轉發取文自香港討論區

問07:請問我隱瞞負債是否可行,究竟d財務公司有冇關連?
答07:私隱條例下,任何一間銀行或財務機構都唔會同你們講會check您,但事實上就..............。
        故我不建議隱瞞,間間機構都係個班人工作,行內人唔check數您信唔信?而且有d【細財務】根本係同一幕後老細,
        i)好似及時x,為tu會員,他仲有間黑財英x,你估他們有沒有check數?
        ii)花x經理轉工大x財務再做經理,check一隻id又有幾奇?
        iii)海x同保x、萬力xx同信x呢d直頭同一老細食盡二線客,你話他唔check數你真係信?
        iv)個d只有一間行既黑財,幕後根本係同一人,唔check數你信?
        v)尖沙咀個堆中介財務,沒關係你信唔信?

問08:我破緊產,真係唔想搵中介,請問有沒有辦法問正當財務借錢?
答08:要TU既任何一間財務都絕對沒可能。
        不要TU既二線就可以試下親自上去問既,就我所知,係有可能既,您份工作穩定的話。

問09:我想破產,但冇錢一次俾,搵左D自稱可以分期既中介/顧問,仲話可以分期,請問是否值得幫襯?
答09:當明知你將會破產的話,中介100%會介紹你去黑財/近乎黑財借錢,而當中一定要俾30%佣。
        借錢來破產,破產費又貴左(收大萬幾係常事),又俾佣(30%),仲要再俾息(年息60%),正3衰,結果,只會又再開始借黑財,越陷越深。
        想理性破產,先要知費用,一般自己去破產處申請就預備11000-12000元,搵律師樓幫手的話,就20000以內全包。
        而我建議為上中下3策,一般你要仍然有工作做,不過你沒工作,黑財都不會借你。
        上策:沒錢即時破的話,請忍多一個月,一個月後出糧之前,CUT哂自動轉帳,所有數都不還,用當時個期糧來破產。
        中策:去問一間正當二線借(借到的話),盡量還一期才申請破產,照正常還俾間二線(不要AP)。
        下策:經中介搵黑財借,被收貴息又被收佣,之後只會不斷循環借黑,死路一條。

問10:中左黑財申請或簽左中介顧問,俾哂料,「覺得」被屈錢,點算,是否可以不理?
答10:成日被PM既問題,而又最愛莫能助。
          個人資料被壞人拎左,猶其公司電話及諮詢人電話,被屈,根本沒辦法。
          報警囉,但我可以話您知,係冇咩用,黑財都仲有得博報警攪,中介顧問係用違反合約去收費,根本警察都幫唔到你。
          結論係不斷講價,用報警大對方,踩場嘈,最後用平則幾百,大則一萬幾千去打發呢班瘟神。
          想一元都唔俾打發瘟神,係沒可能既事。
          黑財手法他們會玩你公司及親戚電話。
          中介顧問為左收取服務費,他們仲叻過黑財,因為他們係用違反合約來做,交俾收數公司、
          扮收數公司、告人、釘契、玩電話,都曾經發生過,我重申,必須小心簽訂合約。

2#
發表於 10-12-2017 23:32:18 | 只看該作者
有無得張呢篇文置頂丫..版主
4#
發表於 11-12-2017 13:02:53 | 只看該作者
雲雲CCW 發表於 10-12-2017 23:32
有無得張呢篇文置頂丫..版主

睇唔到有須要及重點"置頂".
祇是普通常識,而且祇是純拷貝,
正考慮移除添.
(最終目的是介紹"正財"嗎 !)

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 20-4-2024 05:17 , Processed in 0.042783 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б