破產聯盟

 找回密碼
 註冊
查看: 311|回復: 12

已入學

[複製鏈接]
發表於 8-10-2019 13:26:53 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我應唔應該fax 去通知財務入左學,定等佢追先通知,而家好驚電話響唔知點應對
發表於 8-10-2019 14:24:45 來自手機 | 顯示全部樓層
入咗紙有no.就早d通知佢,唔好等佢轉交收數先通知
 樓主| 發表於 9-10-2019 13:54:16 來自手機 | 顯示全部樓層
通知左財仔,佢地會唔會交收數?
發表於 9-10-2019 13:58:40 來自手機 | 顯示全部樓層
1線財仔,收到no.無任何動作。2,3線財仔會日日電話嚟跟,有
發表於 9-10-2019 13:59:09 來自手機 | 顯示全部樓層
有d會話自己係收數公司
發表於 9-10-2019 14:00:08 來自手機 | 顯示全部樓層
唔知你果間係邊間,爬下舊文,睇前人分享
 樓主| 發表於 9-10-2019 22:21:21 來自手機 | 顯示全部樓層
K 現金已經交收數
 樓主| 發表於 9-10-2019 22:22:58 來自手機 | 顯示全部樓層
We 叫我交埋今期,當無收過fax ,其實我交左呢期佢地係咪唔交收數
發表於 10-10-2019 15:20:50 來自手機 | 顯示全部樓層
Y629 發表於 9-10-2019 22:22
We 叫我交埋今期,當無收過fax ,其實我交左呢期佢地係咪唔交收數

你仲欠佢幾多期? 如果係最後1期,你又唔想再受到滋擾,叫屋企人/朋友,係屋企人同朋友,唔係叫你自己,還埋最後依期就算。

不過自己諗清楚先,如果還咗俾佢,佢走去破署篤你灰,後果好嚴重架。
 樓主| 發表於 7 天前 來自手機 | 顯示全部樓層
緊係唔係最後一期啦,新數還左6期咋,仲有慢慢長路,只係諗還左呢期佢地係咪唔會交收數,我可以安樂到頒令啫
發表於 7 天前 來自手機 | 顯示全部樓層
唉… 都係果句,還得俾A,B知道你有錢還俾A,你覺得B會點做。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|破產聯盟

free web stats

GMT+8, 18-10-2019 10:44 , Processed in 0.083374 second(s), 20 queries , Apc On.

Powered by Discuz! X3

© 2001-2013 Comsenz Inc.

ٻظ 返回頂部 б